Loading...

خرید اواپراتور سردخانه

خرید اواپراتور سردخانه بخش مهم و حیاتی در سیستم تبرید است. به عنوان اواپراتوری که به طور منظم در ظرفیت فضای سرد مورد استفاده قرار می گیرد، تعیین مناسب چیلر به طور مستقیم بر بازدهی سیستم تبریدی تأثیر می گذارد. پس برای اطلاع از قیمت اواپراتور سردخانه ( قیمت کندانسور سردخانه ) همراه سپهرسرمایش باشید.

اواپراتور که از کلمه انگلیسی Evaporate به معنی بخار  ایجاد شده است و درواقع همان تبخیر کننده است. درواقع اواپراتور جایی می‌باشد که مایع سیال با عبور از آن، از حالت مایع به گاز تغییر فاز می‌دهد. این عملیات با گرماگیری از سیال در اواپراتور انجام می‌گیرد. این قطعه در بسیاری از صنایع در دستگاه های مختلف مورد استفاده صنعت‌گران قرار می‌گیرد. از جمله این صنایع می‌توانیم به صنعت مواد غذایی و البته صنعت سیستم‌های تهویه مطبوع اشاره کنیم.

 

تاثیر سرما بر سیستم تبرید

اجازه دهید پیش از صحبت درباره قیمت اواپراتور سردخانه ، اطلاعاتی درباره کندانسور سردخانه ای  و همینطور سآخت سردخانه دهیم. در طول فعالیت معمولی سیستم تبرید سردخانه، دمای سطح اواپراتور به مراتب کمتر از دمای نقطه شبنم هوا است و رطوبت موجود در هوا تسریع شده و روی دیوار خط جمع می‌شود. با فرض اینکه دمای دیواره خط کمتر از 0 درجه سانتیگراد باشد، شبنم به یخ تبدیل می‌شود. یخ زدن به همین ترتیب نتیجه فعالیت معمولی تجهیزات سردخانه است، بنابراین مقدار محدودی یخ روی لایه بیرونی اواپراتور مشکل ساز نیست.

خرید اواپراتور سردخانه

از آنجایی که رسانایی یخ بسیار کم است، یک درصد یا حتی صدم صدم فلز است، بنابراین لایه یخ یک مانع بزرگ ایجاد می‌کند. به خصوص زمانی که لایه یخ ضخیم است، شبیه حفاظت حرارتی است، بنابراین پخش شدن سرما در اواپراتور کار دشواری نیست، که بر تأثیر برودتی اواپراتور تأثیر می گذارد و در نهایت باعث می شود سردخانه برای رسیدن به دمای مورد انتظار نامناسب باشد. به طور همزمان، ناپدید شدن مبرد در اواپراتور نیز ضعیف می شود و مبرد به طور کامل از بین نمی رود ممکن است به این ترتیب توسط دمنده مکیده شود و باعث اختلال در برخورد سیال شود. در نتیجه، ما باید سعی کنیم لایه یخ را از بین ببریم، در هر صورت، لایه یخ به طور فزاینده ای ضخیم می شود و تاثیر سرد کننده عملکرد نامناسبی خواهد داشت. پس قیمت اواپراتور سردخانه بسیار مهم خواهد شد.

چگونه اواپراتور سردخانه مناسب را انتخاب کنیم؟

بدیهی است که بسته به دمای مورد انتظار، آواپراتور کولر از جداسازی تعادل متفاوتی استفاده می کند.

عموماً کولرهای هوا که در تجارت تبرید دخیل هستند دارای گام های تیغه ای 4 میلی متری، 4.5 میلی متری، 6 تا 8 میلی متری، 10 میلی متری، 12 میلی متری و همچنین آن هایی هستند که سطح تعادل فاکتور جلو و عقب دارند. در صورتی که چیلر هوا دارای گام تعادل کمی باشد، این چیلر برای استفاده در شرایط دمای بالا مناسب است. هرچه دمای انبار سرد کمتر باشد، پراکندگی پره های چیلر هوا برجسته تر می شود. با فرض انتخاب یک چیلر هوای نامناسب، تعادل ها خیلی سریع یخ می‌زنند و کانال خروجی هوای خنک کننده هوا قبل از مدتی توسط یخ مسدود می‌شود که باعث می‌شود دمای سردخانه به آرامی خنک شود. هنگامی که اثربخشی تبرید دمنده نمی تواند به طور کامل مورد استفاده قرار گیرد، بر این اساس، استفاده از توان سیستم تبرید در نهایت افزایش می‌یابد.

 

خرید اواپراتور هوا خنک

با توجه به مدت طولانی مشارکت سپهرسرمایش با توسعه طراحی ظرفیت سرد، ما انواع چیلرهای هوای همراه مناسب برای انواع مختلف ذخیره سازی سرد را برای شرایط استفاده مختلف خلاصه کرده ایم.

 

سردخانه با دمای بالا (0℃~20℃)

به عنوان مثال، خنک کننده استودیویی، اتاق خنک کننده، راهرو با ظرفیت سرد، ذخیره سازی ترد، آب و هوای کنترل شده با درجه حرارت، اتاق پیری و غیره، در بیشتر موارد از چیلرهای هوا با جداسازی تعادل 4mm~4.5mm

 

سردخانه دمای پایین (- 16℃~-25℃)

به عنوان مثال، ظرفیت انجماد و تبرید در دمای پایین و ظرفیت عوامل هماهنگ با زنجیره سرد، باید چیلر هوا را با جدا کردن تیغه های 6 میلی متر تا 8 میلی متر انتخاب کند.

 

سردخانه انجماد سریع (- 25℃~-35℃)

 چیلرهای انتخابی بزرگ با جداسازی تیغه های 10mm~12mm. در صورتی که ظرفیت سرمای انجماد سریع نیاز به رطوبت زیاد محصولات داشته باشد، باید چیلر را با گام تعادل متغیر انتخاب کنید و گام تیغه جانبی دلتا می تواند به 16 میلی متر برسد.

در هر صورت، به دلایلی منحصر به فرد ظرفیت سرد، انتظار انتخاب تعادل چیلر هوای جداکننده با توجه به درجه حرارت در انبار سرد، به عنوان مثال، پیش سرد شدن سریع و آزاد شدن خورنده گوشت و خارج از محدوده احتمالی است. سبزیجات، اگرچه دمای فضای اضافی سرد به طور کلی بالای 0 درجه سانتیگراد تنظیم شده است، به دلیل نزدیک شدن به دمای بالا، سرعت خنک شدن سریع و ضخامت زیاد محصولات، انتخاب چیلر با تیغه تقسیم کننده مناسب نیست. 4 میلی متر یا 4.5 میلی متر. باید چیلر هوا را با تقسیم تیغه 8 تا 10 میلی متر انتخاب کنید.

همچنین مراکز توزیع ترد مانند سیر، سیب و محصولات مختلف خاک وجود دارد. دمای ذخیره سازی معقول در بیشتر موارد – 2 درجه سانتیگراد است. برای چنین مراکز توزیع ترد یا کنترل هوا با دمای ظرفیت زیر 0 درجه سانتیگراد، انتخاب چیلرهای هوا با پراکندگی تعادل حداقل 8 میلی‌متر نیز مهم است تا از انسداد کانال هوا و افزایش مصرف برق که توسط یخ سریع از چیلرهای هوا.

 

یک اواپراتور سردخانه چگونه عمل می کند؟

به طور کلی، یک فضای اضافی سرد بسیار شبیه یک یخچال یا تونل انجماد عمل می‌کند، به استثنای روشی که قدرت مورد نیاز بسیار بالاتر است و نیروی تخصصی مواد به طور قابل توجهی سطح بالاتری دارند.

 

چگونه یک کندانسور سردخانه مناسب برای کسب و کار خود انتخاب می کنید؟

اواپراتور سردخانه در همه اندازه ها و طرح ها وجود دارد. در وهله اول، شما باید مقدار محصولاتی را که باید کنار گذاشته و محافظت شوند، با بهترین سطح دقیق قابل تصور اندازه گیری کنید. آیا برای یک فرد مهم است که گزینه ورود و حرکت در سردخانه را داشته باشد؟

سپس نیروی واحد تبرید بسته به نوع و ظرافت اقلام ذخیره شده، چیدمان فونداسیون شما، دمای ایده آل و نیاز به همگام شدن بی وقفه با این دما در نوسان است.

 

کاربرد اواپراتور سردخانه

ژله سردخانه انواع غذای دریایی، کالاهای روستایی، اقلام حیوانات و داروها. در هر صورت، ممکن است به همین ترتیب از عملکرد سیستم‌های فناوری اطلاعات و نوآوری‌ها در جایی که کفایت و طول عمر آن‌ها به دلیل درخشش آنها آسیب می‌بیند، محافظت کند.

 

محدودیت فضای سردخانه

پیش نیازهای کاری شما باید این بخش را تعیین کند. اندازه سردخانه شما به طور کامل با سرعت تخلیه انبار شما مشخص نمی شود، در آن محدودیت سردخانه شما باید بزرگتر از مقدار موردی باشد که باید نگه دارید. باید فضای کافی برای قفسه ها و قفسه ها و منطقه مسیری برای جابجایی مواد غذایی عظیم به داخل و خارج برای تهویه داشته باشد.

 

مشخصات و نکات برجسته د رخرید و قیمت کندانسور سردخانه

بردها و حفاظت: ظرفیت سرد در محل باید دارای درجه حفاظت برد R-30 باشد.

نور کافی (در حالت ایده آل) باید در سردخانه مبله شود.

ورودی انبار سرد باید به بیرون برود و با پایان ورودی خودبسته مبله شود.

معرفی یک سیستم احتیاطی در انبار سرد بسیار عالی است تا شما را از تغییرات سریع دمای داخل کولر آگاه کند.

اضافه کردن دماسنج های متعدد در مناطق ذخیره سرد اولیه را در نظر بگیرید تا دمای ثابت انبار را تضمین کنید.

سیستم خنک کننده انبار سرد

یک استخراج کننده گرما را از داخل اتاق یخچال می گیرد و یک کندانسور هوای گرم شده را در ظرفیت سرد تحویل می دهد. در صورتی که واقعاً می‌خواهید سردخانه شما دارای یک منطقه سنسور دما باشد، یخچال را انتخاب کنید.

 

انرژی – اثربخشی سردخانه

ذخیره سازی سردخانه با یک دمنده خارق العاده 4 تا 10 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می کند، کندانسور الکتریکی هماهنگ یا موتورهای فن اواپراتور 3 تا 19 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند و ورودی رایانه ای و تعمیر استثنایی می تواند 12 درصد کارایی و کارایی بیشتری به ذخیره سازی سرما بدهد.

مشروط به نیروی این چرخ دنده، موضوع استفاده از انرژی نیز باید در نظر گرفته شود. برای این کار، ضخامت حفاظ در کنار محافظت از کف، تأثیر بسزایی خواهد داشت. این گمانه زنی های اولیه را می توان به سرعت توسط صندوق های ذخیره انرژی در میان مدت مستهلک کرد.

تحویل سرد به دو صورت امکان پذیر است. به همین ترتیب “به طور مستقیم”، و این نشان می دهد که مایع خنک کننده با ناپدید شدن اقلام را خنک می کند، که به ویژه از نظر انرژی مورد نیاز سازنده است. یا از طرف دیگر “به طور ضمنی”، و این بدان معناست که خنک کننده با خنک کردن آن، محیط خنک کننده را دنبال می کند. سپس مایع، در آن نقطه، سرما را از طریق یک مدار حرکت می دهد. این سیستم نسبت به اولی انرژی بیشتری مصرف می‌کند، اما نشان داده شده است که در مؤسسات بزرگ‌تر و یا ذهنی‌تر موفق‌تر است، زیرا این چرخه سازگارتر است و می‌تواند بدون هیچ مشکلی تنظیم شود.

 

انواع اواپراتور

اواپراتورهای فعلی به دلیل قابلیت اطمینان و عقل سلیم خود برجسته هستند. برای شرایط عملکردی مختلف، چند مدل از این چرخ دنده وجود دارد. شناخته شده ترین انواع کولرهای هوا عبارتند از:

اواپراتورهای نازک؛

اواپراتورهای دو جریانی؛

اواپراتورهای روی زمین

اواپراتورهای تبرید نازک ابزارهای کوچکی هستند و برای سرمایش مناسب هستند، نه فضاهای بزرگ. آنها در بسیاری از موارد در سلول هایی با سقف کم معرفی می شوند. این نوع کولر هوا به حداقل رسیده است که حداکثر استفاده از فضای قابل استفاده در سردخانهخانه را ممکن می سازد. آنها برای سخت افزار تبرید اتاق ها در مغازه ها و کافه های کوچکی که نیاز به نگهداری نوشیدنی ها و مواد غذایی از جمله گوشت و فرانکفورت دارند، عالی هستند.

 

طرح اواپراتورهای تبرید

اواپراتورهای فعلی با هوا خنک، توجه کمی به تایپ دارند

و ابزار پیچیده شامل موارد زیر است:

لوله های پره دار،

اسکان،

محفظه های فوق العاده برای ناپدید شدن،

سیستم فن،

سیستم موتور الکتریکی،

یک خنک کننده ترمو الکتریک، به طور کلی، زمانی که اواپراتور با محدودیت مبرد زیر 0 درجه سانتیگراد کار می کند.

کولر ترموالکتریک برای یخ زدایی یخ، یخ زدگی شکل روی تعادل کولر هوا و بستر مهم است. خطوط کولر هوا معمولا از مس ساخته شده اند. ترازوها از مس یا آلومینیوم ساخته شده اند. کولرهای هوا نیز در فولاد تصفیه شده برای استفاده در شرایط مخرب قابل دسترسی هستند.

 

قیمت اواپراتور سردخانه

مهم ترین انواع آواپراتور سردخانه با توجه به جنس ، ظرفیت و ابعاد آن در انواع مختلف تولید می شوند که به طور اختصار به شرح آن ها می پردازیم. این نوع از اواپراتورها به اواپراتورهای تک اثره یا به اصطلاح دبل پلیت هم مشهور هستند و می توانند در ظرفیت های مختلف به بازار ارائه شود. اواپراتور یک تکه ، این اواپراتور از طریق جوش به هم متصل و توسط تسمه به دیگ متصل می شوند و روی هم می غلتند. جنس این اواپراتور هم از دو طرف از آلومینیوم و در قسمت پایین از پلی آمید تشکیل شده است. این نوع از اواپراتورها از قدرت بالایی در سرمایش و گرمایش برخوردار هستند. این نوع از اواپراتورها از دو لوله انتقال دهنده حرارت از جنس پلی آمید تشکیل شده است و روی هم می غلتند و انتقال حرارت از یک طرف آن به طرف دیگر صورت می گیرد. معمولا اواپراتورها از ظرفیت 10 لیتر تا 100 لیتر ساخته می شود. برای اطلاع از آخرین قیمت روز و همچنین ارتباط مستقیم با تامین کنندگان اواپراتور سردخانه می توانید از وبسایت و اپلیکیشن سپهر سرمایش استفاده کنید. سپهر سرمایش به عنوان بزرگترین مرجع خرید و فروش عمده ایران، این امکان را در اختیار خریداران و فروشندگان قرار داده است تا بدون دخالت واسطه های متعدد با یکدیگر به صورت مستقیم ارتباط برقرار کرده و نسبت به خرید یا فروش محصول مورد نظر خود اقدام کنند. برای اطلاع از قیمت محصول مورد نظر خود نیز می‌توانید بعد از ثبت نام در سایت سپهر سرمایش با فروشندگان تماس برقرار کرده و نسبت به استعلام قیمت کالا اقدام کنید.

 

چگونه بهترین تامین کنندگان برای خرید اواپراتور سردخانه را پیدا کنیم؟

 با استفاده از بازار عمده سپهر سرمایش می توانید به راحتی با انواع مدل‌ها برای اطلاع از قیمت اواپراتور سردخانه درجه یک به صورت مستقیم و بدون واسطه ارتباط برقرار کنید. بهترین راه برای خرید و قیمت اواپراتور سردخانه كوچك یا بزرگ و با بهترین قیمت از سپهرسرمایش کافی ست  با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید. همچنین شما می‌توانید به راحتی نسبت به خرید اواپراتور سردخانه اقدام کنید.

 

سوالات متداول خرید اواپراتور سردخانه

چگونه بهترین تامین کنندگان اواپراتور سردخانه را پیدا کنیم؟

با استفاده از سپهر سرمایش می‌توانید به راحتی با مدل‌های زیادی از رنج قیمت اواپراتور سردخانه درجه یک به صورت مستقیم و بدون واسطه ارتباط برقرار کنید.

 

بهترین راه برای خرید اواپراتور سردخانه مستقیم و با بهترین قیمت از تامین کنندگان چیست؟

بازار سپهر سرمایش امکان ارتباط شما با کارشناسان حرفه‌ای را فراهم کرده است و شما می توانید به راحتی نسبت به خرید  و اطلاع از قیمت اواپراتور سردخانه اقدام کنید